Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

D28a90v53i79d 91K64r35á87l

12. 7. 2013 21:27

inteligence davu se s přibývajícím členem zvyšuje- viz pojmy swarm intelligence, kolektivní inteligence, inteligence hejna

http://vtm.e15.cz/aktuality/kolektivni-inteligence-jako-centralni-mozek-lidstva

0 0
možnosti
Foto

No nic, já mizím z diskuze:) Článek pěkný, jen trochu poznamenaný vaším mládím, ale to se časem podá, jak budete stárnout, tak budete moudřet, základ dobrej:)

0 0
možnosti
MD

Navenek hezke jablko, které je nejlepe nerozkrajovat, aby se clovek nezklamal.

2 0
možnosti
Foto

Nenechte se rozhodit:) Je to dobré:) Jen jste se navezla do Davu. Navézt se do Davu znamená, že někteří z Davu začnou strašně řvát. Dle úrovně individuálního intelektu:)Důležité je dav nedav používat vlastní hlavu. A asi a´t to stojí co to stojí ji používat.

0 1
možnosti
FV

A kdo z toho davu zde řve? 8-o To je nějaká Vaše vlastní projekce? ;-)

3 0
možnosti
JM

Tak co, držet ústa a krok? Sledovat policejní provokatéry v civilu a nic nedělat? Smířit se s tím, že jsou mláceni invalidé a ženy? Tak jste to myslela? Ve chvíli, kdy začne policie používat podobné totalitní praktiky, musí jít do ulic celý národ.

7 2
možnosti
JM

Zaměstnankyně neziskové organizace paní Mojžíšková začíná mínusovat;-D Asi jí podobné praktiky nejsou proti srsti. To je ten sluníčkový přístup, to je, při tlučení invalidy, ta pravda a láska uvedená do praxe;-D

6 2
možnosti
Foto

N61e80l11a 72P53a33l40o82v58á

12. 7. 2013 20:36

Každý z davu má, stejně jako Vy, Markétko, pocit, že Dav jsou ti ostatní. :-)

5 0
možnosti
MD

Nepopírám, ale zmínila jsem, že jsem si vědoma toho, že se ze mě pomalu začal stávat čumil, než jsem si to neuvědomila a raději urychleně odešla..

1 0
možnosti
FV

No, já si zítra raději zajedu na střelnici provětrat nějaké ty zbraně ;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 809x

Seznam rubrik