Diskuse

Bezbožná

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Zajímavý článek a karma.

Někde jsem zaslechl, že lidská mysl má často tendenci projektovat si aktuální pocity hodně do budoucna - prostě jak je teď, tak bude i v budoucnu. A nejsem sám, kdo se neustále přesvědčuje, že tomu tak často nebývá.

Nevím, jestli jsem ten konec pochopil dobře (zvlášť, když na to extra upozorňujete), ale podle mne by mnohdy zcela postačilo prostě a jednoduše NEBOJOVAT proti svému podvědomí. Podvědomí tvoří 90 procent našeho já a vůle jako taková, vynakládaná VĚDOMĚ, je velmi omezený zdroj a snadno se vyčerpá. Ještě lepší, než netlačit na podvědomí, je změnit směr tlaku. :-)

0 0
možnosti
MD

Děkuji, ten úvod byl spíš takové alibistické vysvětlení, proč na závěr píši o lidech, kteří hledají spasení v pseudonáboženství, nechtěla jsem aby se to dotklo někoho, kdo si třeba nějaké takové našel, ikdyž to takto nenazývá.

S tím omezováním podvědomí máte pravdu, mám ale pocit, že člověk dělá tak nějak autocenzuru a potlačí spoustu myšlenek už v zárodku, aniž by si toho povšiml. A potom, když už je takových potlačených myšlenek příliš....

0 0
možnosti
MR

M45i12l63a22n 14R17a62d35e38k

21. 11. 2016 20:05

R^ Odpoved nezna nikdo, ani papez, dalai lama, filozof. Nikdo

0 0
možnosti
SH

R^ za popis toho, co se odehrálo ve Vaš mysli. Odpověď neznám.

2 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 809x

Seznam rubrik