Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

Měl jsem spolupracovníka, který měl na hrudi a na oblasti žaludku vytetovanou krásnou dívku. Tedy v mládí asi krásnou. V době, když jsem ho poznal, mu ochlupení na prsou již šedivělo a v oblsti žaludku měl pivní mozol. Následkem toho, kdysi snad krásná, dívka měla okolo hlavy šediny a dolní část těla měla značně širokou.

Měl jsem spolužáka, který si v pubertě nechal na předloktí vytetovat neslušný obrázek. Po dvacítce měl vážnou známost, na které mu záleželo. Šel na oddělení platické chirurgie, aby mu to odstranili. Sdělili mu sumu, kterou neměl. Řešil to tím, že stále nosil košili s dlouhými rukávy. Po sknčení školy si za prvou výplatu nechal tetování odstranit a pak se teprve oženil.

Těmito dvěma příklady jsem chtěl říci něco o vývoji jednotlivce, na který by se nemělo zapomínat.

1 0
možnosti
Foto

V určitém věku a stavu těla a pokožky mě to přišlo velmi přitažlivé a krásné. Dost vážně jsem o tom uvažovala. Dneska ve svém věku a stavu těla jsem ráda, že jsem tu" blbost" ( zcela subjektivní pocit, nikoho tím neodsuzuju) neudělala.  Na mladém pěkném těle to vypadá krásně, ale když vidím povadlou vrásčitou kůži s tetováním, chce se mi blejt velebnosti. Ovšem ani na tom pěkném mladém těle se to nesmí přehánět. Třeba co se mi fakt nelíbí jsou potetované celé ruce- a to hlavně u holek.

Ovšem zastávám názor, ať si každý dělá se svým já co chce. Pokud má někdo potřebu chodit jak plakátovací plocha- jeho věc.

2 0
možnosti
Foto

Nevím:) V určitém věku jsem o tetování samozřejmě uvažovala a potom mně to...nějak přešlo:))

0 0
možnosti
PF

P94e73t97r 94F42o36j89t50í91k

15. 7. 2013 14:36

Raději se ani neptejte.....;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 809x

Seznam rubrik