Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem si dnes krásně zastřílel na střelnici kousek od Tábora, jen při odjezdu jsem se trošku opotil ;-) Nějaká objížďka mne místo na Prahu navedla na České Budějovice a nevím jak by se tam poldové při kontrole tvářili na auto plné střelných zbraní ;-D

3 0
možnosti
Foto

Jmenovala jste jednu z těch, ve které pracuji, což jsem ráda:) Nebudu ale říkat jaká to je, protože nejsem kompetentní ji veřejně nějak zastupovat a v diskuzích jsem opravdu soukromě a de facto k těm integračním programům, které tedy děláme MIMO JINÉ  nemusím mít sto procent informací a opravdu bych nerada něco komolila v souvislosti s organizací:) My se nevyhneme těm provozním nákladům, ale snažíme se to a´t je to uvěřitelné či nikoliv nějakým způsobem vydělat danitelným příjmem. :) Mám ráda organizace podporující zvířata a jsem psí člověk:))) Bohužel i v těhle organizacích se dějí nejrůznější věci a tak už přispívám taky jen na ty, za kterými je výrazně vidět práce a nebo lidem, které osobně znám :((

0 0
možnosti
Foto

Reakce na paní Pálovou:)) Fakt nevím, co idnes dělá:)

0 0
možnosti
Foto

je fakt, že čuměním z okna se posouvají dějiny rychleji i moudřeji;-D

4 0
možnosti
Foto

Máte malé bezvýznamné plus za vytrvalost:) Už se těším:)

0 0
možnosti

Lidé mají právo veřejně protestovat, nebo dokonce jen protestu přihlížet.. máte ale pravdu, že dav (resp. davová psychóza) je zrádný a nebezpečný zvlášť tam, kde se tím, co jednotlivce spojuje s ostatními, stává zlost. IQ davu je nízké.

1 0
možnosti

D75a86v40i73d 96K42r26á50l

12. 7. 2013 23:25

ach jo, další, který věří nesmyslu i o nízkém iq davu

http://ngm.nationalgeographic.com/2007/07/swarms/miller-text

1 0
možnosti

D52a86v64i20d 34K52r28á98l

12. 7. 2013 22:29

platí tvůj text i pro studentské demonstrace z průběhu roku 1989?

2 0
možnosti

Ikdyž jsem tam nebyla, ani nemohla být, tak bych řekla, že přinejmenším drtivá většina protestujících tenkrát moc dobře věděla, proč na demonstraci jdou. Pochybuju, že si tam šel tenkrát někdo vypít vínko a podívat se, jak tam bijou studenty - a to by byl teprve srovnatelný dav s tím, o kterém tu píšu.

4 0
možnosti

D33a76v22i64d 42H70o93l65e32c

12. 7. 2013 21:37

Dneska tam bylo jen pár čumilů,zítra to bude rozhodně větší.

1 0
možnosti

Tož introverti, čumilové, bojácní, vy co si myslíte, že je vše v cajku zůstaňte doma, a vy co chcete demonstrovat za věc, která se vás týká přijďte - tak to lze také vyjádřit, že? ;-)

4 0
možnosti
Foto

Nebo spíš vy, co si myslíte, že vše v cajku není a neumíte se prosadit jinak, než demonstracemi podobnými těm Budějovickým, jeďte:) Vy, co si taky myslíte, že vše v cajku není, ale lze to prosadit i jinak, dělejte to, co uznáte za vhodné:) A vy, co se vám teď můj názor nelíbí, leč nedokážete vyvrátit jeho podstatu mínusujte:)

1 1
možnosti
Foto

Jen ještě..a bude vůbec zejtra něco?? Já jen, aby tam nejeli zbytečně nejel ten, kdo se přecejen bude chtít podívat:)))

0 2
možnosti
Foto

Hezké zamyšlení. Jste spíše introvert, že? Mně ty "kolektivní" záležitosti taky nikdy nešly zrovna pod nos... :-)

2 0
možnosti

Proto jedu trénovat na střelnici ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS