Diskuse

Nová rasa

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Napíšete prosím brzy takový nějaký podobný článek? Ať se nám rozumné názory nevytratí:)

0 0
možnosti

Napřed jsem si říkala, že vůbec nic psát nebudu, a že se raději jakýchkoliv prohlášení a prosazování názorů zdržím, ale možná to nakonec nebude až tak zbytečné..

0 0
možnosti

Slečno Dadáková, jestli si Vám zobrazuje, kdy Vám dal karmu, tak vězte, že já jsem Vám ji klikl omylem. Byl jsem zamyšlen nad nesprávností Vašeho postoje a chtěl jsem otevřít diskusi a místo toho jsem klikl asi o dva centimetry výše na karmu.

0 0
možnosti
Foto

Prosím, můžete vyjádřit svůj postoj zde v diskuzi:)

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že jste se netrefila do "revoluční nálady lidu" ale jinak mám dojem, že jste se trafila:) Je potřeba neustále volně dýchat, přemýšlet a být otevřený vůči postoji jiného. Jinak se ničeho  nedobereme. Osobně jsem ještě před měsícem striktně vystupovala proti demonstracím. Teď mám dojem, že na nich (samozřejmě v mezích a už by nemělo docházet ke zbytečnému násilí) nějaké plus bude. Já se posunula. Je dobré si kupříkladu uvědomit, že když jdu diskutovat s radnicí, tak jdu diskutovat s radnicí. Ne se pohádat s radnicí. Musíme si naslouchat.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS